Nieuwe editie van het Bakermat Magazine van Baker Tilly

de Marketeer realiseert voor Baker Tilly het kwartaalmagazine ‘Bakermat’, met klantengetuigenissen en vakartikels geschreven door de experten van Baker Tilly. Na 25 edities was het tijd voor een vernieuwing van het design, in lijn met de nieuwe huisstijl. de Marketeer zorgt voor de interviews met de klanten, de grafische vormgeving en het drukwerk. Bakermat wordt niet alleen naar de klanten gestuurd, maar ook als bijlage verzonden met het magazine van VOKA.

Download pdf

Download pdf

Nieuwe naam, logo en huisstijl voor Baker Tilly

Vanaf 28 januari 2019 gaat Baker Tilly Belgium kortweg als Baker Tilly door het leven. Deze naamsverandering is het gevolg van een wereldwijde “rebranding”-strategie van het internationale netwerk waartoe Baker Tilly behoort. Baker Tilly International lanceerde in december van vorig jaar een nieuw logo, een nieuwe huisstijl én één merknaam voor de meeste landen, ‘Baker Tilly’ dus. “Now, for tomorrow” is de nieuwe baseline. Sinds 28 januari is België aan de beurt.

de Marketeer hielp Baker Tilly doorheen het hele traject met advies, de implementatie van de nieuwe huisstijl in alle marketingmaterialen (naamkaarten, enveloppen, groetenkaarten, stickers, notablokken, signalisatie, roll-up banners, social media visuals…), grafische vormgeving, de creatie van campagne visuals, advertenties...

5de editie van Credit Expo België gelanceerd

Op donderdag 21 november 2019 wordt in de Brabanthal te Leuven de vijfde editie van Credit Expo georganiseerd, het grootste kennis en netwerkevenement voor de creditmanagementsector in België. Credit Expo is een vakbeurs met meer dan 20 informatieve seminaries voor bezoekers die professioneel met credit (risk) management bezig zijn. De voorbereidingen en de standenverkoop zijn begonnen.

de Marketeer en het Amsterdamse Next Level Academy hebben een partnership gesloten voor de gezamenlijke organisatie van het evenement. de Marketeer staat in voor de marketing, communicatie en business development (werving van bezoekers en exposanten).

>> www.creditexpo.be

Download pdf

Download pdf

120 miljoen views wereldwijd op Facebook voor Handi-Move video

de Marketeer werkt al 10 jaar als marketing- en communicatie-adviseur voor Handi-Move, de Belgische producent van til- en verzorgingssystemen voor mensen met een mobiele beperking. Ook op Facebook is Handi-Move actief, met bedrijfspagina’s voor België, Duitsland, Frankrijk en Amerika (de grootste exportmarkten). In 2017 en 2018 ging een door de Marketeer gerealiseerde productvideo ‘viraal’ op Facebook. Resultaat: 120 miljoen ‘views’ wereldwijd, and counting. Naar Belgische KMO-normen een ongezien succes.

>> Ontdek op de Facebook pagina van Handi-Move International de verschillende websites waarop de video viraal ging