Nieuws : realisaties voor klanten, cases, marketing knowhow…

 

Ook interne hulp nodig van een externe marketeer?


 

Inspiratie nodig?
Lees "Back to Basics", de marketingpocket voor b-to-b kmo's

Hoe schrijf je een slim marketingplan? Hoe bereik je de juiste doelgroep? Hoe bouw je een sterke merknaam? Hoe pak je prospectie aan? Hoe zorg je voor loyale klanten? Hoe doe je je KMO groeien? Hoe ga je om met sociale media? Hoe doe je aan marketing in volle digitale revolutie? Hoe kun je met een bescheiden budget betere resultaten halen?

Dit doe-boekje van de Marketeer biedt 66 concrete oplossingen voor b-to-b ondernemers die hun marketing en communicatie op een slimmere manier willen aanpakken. Je krijgt honderden tips over de ‘basics’ van marketing en communicatie in een business-to-business omgeving. Pas deze tips toe in je kmo en je legt een stevige basis voor betere commerciële resultaten. Een pretentieloze pocket met ideeën die snel resultaat opleveren.

 

Campagnes voor transport en logistiek

 

 

Veiligheidscampagne naar truckchauffeurs rond spooroverwegen in Antwerpse haven
in opdracht van Infrabel, met steun van TLV, Febetra, UPTR, ABVV-BTB en ACV-Transcom

Imagocampagne : "Zonder logistiek, geen kledij in de boetiek"
in opdracht van TLV, Flanders Logistics en VIA (Vlaanderen in Actie)

Campagne voor Belgisch goederenvervoer : "Trots op mijn transportbedrijf" 
in opdracht van ITLB, FOD Mobiliteit en Vervoer, TLV, Febetra en UPTR

Gezondheidscampagne naar truckchauffeurs : "Gezond rijden, ongeval vermijden"
in opdracht van TLV, Febetra, UPTR en de Vlaamse Overheid