Rekruteren met de jonge wolven van Baker Tilly: slimme employer branding

De ‘war for talent’ woedt ook hevig in de sector van Baker Tilly. Auditors, tax specialisten, corporate finance talent… ze kunnen kiezen tussen verschillende spelers. Om zich te profileren op de jobmarkt en de openstaande vacatures in te vullen nam Baker Tilly op 19 februari 2019 deel aan de jobbeurs van de Gentse economiestudenten, de “VEK Career Day”.

de Marketeer zorgde voor de HR campagne : van idee en concept over grafische vormgeving tot drukwerk. De vraag “waarom werken bij Baker Tilly” lieten we beantwoorden door enkele eigen jonge wolven. Claudia, Quentin, Milan, Elien, Gilles, Thomas en Stefanie kregen elk hun eigen flyer én roll-up banner. Met deze banners werd de beursstand gevormd. In de goodiebag die elke student mee naar huis kreeg, werd een samenvattende folder gestopt. Ook op de beursstand zelf overtuigden de jonge wolven van Baker Tilly de kandidaten met hun persoonlijk verhaal waarom zij zelf voor Baker Tilly gekozen hebben. Slimme employer branding, in tijden waarin het aantrekken van talent voor alle bedrijven een uitdaging is.

Baker Tilly op de VEK Career Day 2019.jpg