Klantcase : Trailer
 

Trailer, de internationale vakbeurs voor opleggers en toebehoren, is een organisatie van de beroepsvereniging Transport en Logistiek Vlaanderen (TLV). Trailer is sinds 1985 een one stop shop voor transport en logistiek. De vakbeurs stelt een volledig gamma tentoon : opleggers, aanhangwagens, carrosserieën, assen, banden, telematica, heftrucks, componenten, toebehoren, communicatietechnologie, én trekkende voertuigen. Trailer presenteert een overzicht van de belangrijkste internationale constructeurs en verdelers van deze producten.

 

Nieuwe huisstijl

Voor de editie 2011 van Trailer in Kortrijk Xpo wilde organisator TLV een volledig vernieuwde huisstijl.

de Marketeer verzorgde de volledige realisatie van de huisstijl : concept, visuals, grafische vormgeving, nieuw logo, foto's, digitale documenten, briefhoofd, naamkaartjes, map enz.

Het concept van de huisstijl is bruikbaar voor meerdere edities van de vakbeurs.

 

Evenement "Opening Night" Trailer 2011

Tijdens het openingsevenement van Trailer 2011 werden diverse transport-awards uitgereikt, waaronder de prestigieuze internationale award “International Truck of the Year 2012”. Een 600-tal genodigden genoten in zaal XXL van Kortrijk Xpo van een wervelende show.

de Marketeer was de projectcoördinator van dit evenement en zorgde voor het concept, het scenario, de keuze en de coördinatie van de toeleveranciers, het verloop van het event enz.

Bekijk het video-verslag op Youtube.

 

Ook zo'n acties voor uw vakbeurs?