Klantcase : Polyclose
 

Polyclose is de Europese vakbeurs voor raam-, deur-, zonwering-, gevel- en toegangstechniek die 2-jaarlijks plaats vindt in Flanders Expo te Gent. Polyclose staat voor alles wat open en dicht gaat in een gebouw. De vakbeurs biedt een overzicht van alle bewegende elementen, inclusief poorten en hekken. Polyclose brengt een actueel overzicht van (in alfabetische volgorde): alu-profielen, alu-systemen, automatisatie, biometrische systemen, bouwbeslag, coatings, deurpanelen, dichtingen, gereedschappen, gevel, glas en toebehoren, kunststof-profielen, kunststof-systemen, machines, poorten, rolluiken, sloten, software, staal-systemen, toegangscontrole, ventilatie systemen, vliegenramen, zonwering. De bezoekers van Polyclose zijn actief in volgende sectoren: aluminium- & kunststofbewerking, architectuur & studiebureaus, automatisatie & toegangscontrole, bouw, beveiliging, glas, ramen en deuren, schrijnwerk, ventilatie, zonwering & rolluiken. Tijdens de 16 voorbije edities heeft Polyclose een ijzersterke reputatie opgebouwd en is uitgegroeid tot een sterk merk.

 

Verzorgen van relaties met vakpers

Voor de organisator van Polyclose, Limaco NV, verzorgt de Marketeer de relaties met de vakpers : afsluiten en opvolgen van partnerships met strategische vakmedia, opmaken/versturen/opvolgen van de voor- en nabeschouwing (persberichten) van de vakbeurs, contacten met media voor de beurs, opvang van journalisten tijdens de beurs in de persruimte...

 

Mediapartnerships & advertentieplanning

de Marketeer verzorgt voor Polyclose de partnerships met de relevante vakmedia in de Benelux en de bijhorende advertentie-overeenkomsten.
Doel : Polyclose de nodige zichtbaarheid geven in de maanden voor de opening.

ad.JPG
 

Impact in de relevante vakmedia

Het resultaat van de doelgerichte mediastrategie is een impactvolle aanwezigheid en zichtbaarheid in de relevante vakmedia via speciale beursdossiers en voor- en nabeschouwingen.

profiel cover.jpg
 

Slimme bezoekerswerving

De juiste doelgroepen overtuigen om Polyclose te bezoeken zodat de exposanten nuttige contacten kunnen leggen : dat is de doelstelling van de slimme bezoekerswerving.
de Marketeer adviseert organisator Limaco over de aanpak (keuzes, budget-optimalisatie, database...) en regelt alles met de toeleveranciers.

 

Efficiënte direct mailing

de Marketeer helpt organisator Limaco van Polyclose met de direct mailing naar de bezoekersdatabase van de uitnodiging en toegangskaart : selectie en opvolging van de beste leveranciers, budget-optimalisatie...

 

E-newsletter : een voorproefje van de productinnovaties voor de bezoekers

Om de potentiële bezoekers van Polyclose te overtuigen om de vakbeurs bewust te bezoeken, verzorgde de Marketeer in aanloop naar de editie van januari 2014 een e-nieuwsbrief. Centraal in deze e-mailmarketingcampagne stonden de productnieuwigheden die de exposanten op hun stands gingen tentoonstellen.
de Marketeer zorgde voor de volledige realisatie van deze e-mailing: content, vormgeving en verzending via 
demailmarketeer.com

Klik hier voor de online versie van de e-newsletter.

 
 

Ook zo'n acties voor uw vakbeurs?