Nieuws!

Elk bedrijf pakt graag uit met nieuws, in (e-)nieuwsbrieven, in de nieuwsrubriek op de website enz. En terecht, zolang het echt nieuws is en geen opgewarmde commerciële kost.

Voorbeelden : de aanwerving van tientallen nieuwe medewerkers, uitstekende kwartaalresultaten, een overname, een nieuwe vestiging, een nieuw spraakmakend product, de verrassende resultaten van een studie die je hebt laten uitvoeren, het binnenhalen van een super-opdracht...

Heb je weinig nieuws? Begin dan geen nieuwsrubriek. Een nieuwsbrief kan in dat geval wel, maar noem hem dan een ‘infobrief’, met bv. tips, knowhow, how to, wist je dat...

8 op de 10 websites hebben verouderd nieuws in hun nieuwsrubriek. Niets zo dodelijk als ‘nieuws’ dat al jaren oud is. Hoef ik duidelijk te maken welke perceptie dat oplevert?

Meer marketing know-how? Lees het boekje “Back to Basics” van de Marketeer.
Of praat eens met hem.